Internet, telewizja i telefon to dziś niesamowite okno na świat. Doskonale rozumiemy to w GreenLan Fiber, dlatego dokładamy specjalnych wysiłków, aby zapewnić każdej osobie łatwy i przyjazny dostęp do naszych usług. Od wielu lat wspieramy świat bez barier wprowadzając szereg ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Jeśli zależałoby Ci na jakimś ułatwieniu, którego nie ma na poniższej liście (lub w informacji o naszych udogodnieniach), skontaktuj się z nami – postaramy się wyjść naprzeciw Twoim potrzebom i oczekiwaniom. Jesteśmy dla Was!

Dla osób niesłyszących i niedosłyszących

W naszym biurze istnieje możliwość umówienia się na rozmowę w asyście tłumacza języka migowego. Jest to oczywiście bezpłatne. Konieczne jest jednak umówienie takiego spotkania z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. W tym celu po prostu skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób, np. mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub telefonicznie 71 711 71 71.

Dla osób z ograniczoną mobilnością ruchową

Nasze biuro obsługi jest łatwo dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością: podjazd jest o niskim nachyleniu, a wejście do naszego biura znajduje się na parterze. Staramy się dodatkowo zawsze stworzyć możliwości do zdalnego załatwienia wszystkich spraw. Możemy przedstawić Ci ofertę telefonicznie lub mailowo, a dokumenty przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy dogodną dla Ciebie formę kontaktu.

Dla osób niewidzących lub słabowidzących

W naszym biurze wszelkie informacje dotyczące świadczonych usług, udogodnieniach oraz dokumentach są dostępne w większym rozmiarze czcionki. Stanowisko do obsługi osoby niepełnosprawnej wyposażone jest w wysoko-kontrastową klawiaturę z alfabetem Braille’a, a nasza strona internetowa dostosowana jest do wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1), z uwzględnieniem poziomu AA.

Dla osób niesamodzielnych

Istnieje możliwość załatwienia większości spraw przy pomocy upoważnienia osoby trzeciej. Zawsze znajdziemy dogodne dla Ciebie udogodnienie. Zadzwoń na nr 71 711 71 71 lub skontaktuj się z nami poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wszystkie nasze udogodnienia znajdują się w poniższym dokumencie:

Informacja o udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

 

DOKUMENTY

Dokumenty Abonenckie sporządzone przy użyciu dużej czcionki (dokmenty w formacie A3), są dostępne w Biurze Obsługi Klienta:

Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych (PDF, A3, większa czcionka)

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych (PDF, A3, większa czcionka)

Cennik usług (PDF, A3, większa czcionka)

Informacja o udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych (PDF, A4, większa czcionka)

 

OZNACZENIA

Nasz siedziba obsługująca użytkowników końcowych usług telefonicznych przystosowana do obsługi osób niepełnosprawnych jest oznakowana przy pomocy poniższych symboli:

Placówka przystosowana do obsługi osób niesłyszących lub niemówiących:

Placówka przystosowana do obsługi za pomocą języka migowego:

Placówka przystosowana do obsługi osób niepełnosprawnych: